Defence Express: Suriye'de "Armata" testi - yalan


Kremlin, potansiyel silah alıcılarını yanıltıyor, Ukrayna bilgi ve danışmanlık şirketi Defense Express'in web sitesini yazıyor, bu da silah ve savunma endüstrisi incelemelerinde uzmanlaşmış.


Rusya, yeni silahların ve ordunun test edilmesiyle ilgili bilgilerin yayılmasını kötüye kullanıyor ekipman askeri çatışma bölgelerinde. Moskova düzenli olarak şu veya bu silah örneğinin orada testlerden geçtiği iddia edildiğini, ancak aslında orada olmadığını veya getirildiğini, bir süre "örtülü" kaldığını ve Rusya'ya geri döndüğünü bildirdi.

Çarpıcı bir örnek, T-14 Armata tankındaki durumdur. Nisan 2020'de Rusya Sanayi ve Ticaret Bakanlığı Başkanı, Rostec devlet şirketi Denetim Kurulu Başkanı Denis Manturov, bu tankların Suriye'yi ziyaret ettiğini ve orada test edildiğini kamuoyuna açıkladı. Bu, 2021 için planlanan Rus ordusuna seri teslimatların başlamasından önce MBT'nin "son görünümünü" oluşturmak için gerekliydi. Gelecekte "Armata" ihraç edilecek.

Ancak bu sözler dışında artık "Armata" nın Suriye'yi ziyaret ettiğine dair bir kanıt yok. Fotoğraf veya video yok. Hiç birşey yok. Mobil teknolojilerin ve sosyal ağların modern gelişim koşullarında, bu imkansızdır. Birisi kesinlikle onu düzeltir ve kamuya açık bir yere koyar.

Sadece bir dövüş makinesi gerçekten henüz hazır değil. Eyalet sınavlarının 2018'de başlaması ve 2019'un sonuna kadar devam etmesi gerekiyordu. 12 "Armata" nın ilk partisinin 2019 sonunda hizmete girmesi gerekiyordu. Ancak bu olmadı.

Dolayısıyla Manturov'un hiçbir gerçekle desteklenmeyen sözleri düpedüz yalandır. Bunlar bir çekince değil, ancak kasıtlı olarak söylendi ve Rus medyası tarafından "öne çıkarıldı". Bu, bir yandan potansiyel alıcılara, tankları için yapay olarak katma değer yaratmak amacıyla reklam vermek, diğer yandan da önde gelen Batılı rakip ülkelerin tepkisini değerlendirmek için yapılan bir "doldurma" dır.
  • Kullanılan fotoğraflar: Alexey Vasilenko / wikipedia.org
7 comments
bilgi
Değerli okur, yayına yorum yapmak için giriş.
  1. Aicom çevrimdışı Aicom
    Aicom (Vyacheslav) Haziran 7 2020 07: 21
    -1
    Belki daha fazla netlik için Kiev'de test edilebilirler - alıştırmaya "koşan yaban domuzu" denir !!!
  2. Miron_1 çevrimdışı Miron_1
    Miron_1 (Myron 1) Haziran 7 2020 08: 21
    0
    Valera Gerasimov histeriktir.
    Kazanmamız gerekecek.
  3. çelik işçisi çevrimdışı çelik işçisi
    çelik işçisi Haziran 7 2020 10: 16
    +1
    Başka bir şey beni öfkelendiriyor. Putin nasıl bir ekonomi inşa etti? T-90 tankının Rus ordusuyla hizmete girmesi için, bu durumda önce Hindistan'a satılması gerekiyor. Su-57 şimdiden Türkiye'ye teklif ediliyor. Para nerede? Rusya'nın satmadığını, ancak ülkenin bütçesinin 15 trilyon ruble'den 18,5 trilyon rubleye çıktığını. Ancak $ -milyonerlerin sayısı neredeyse 14 kat arttı (8'de 2000'den 110'da 2019'a) Çalın! Herkes bunu biliyor. Bu nedenle, elimizden gelenin en iyisini yapıyorlar. Çünkü birkaç yıldır aklımıza en iyiyi, övünmeyi getiremedik.
    1. Kristallovich çevrimdışı Kristallovich
      Kristallovich (Ruslan) Haziran 7 2020 10: 47
      +1
      Putin nasıl bir ekonomi inşa etti?

      Eyalet oligarşisinin adı ... Peki ya da plütokrasi ...
  4. pischak çevrimdışı pischak
    pischak Haziran 7 2020 10: 36
    -1
    Sevgili okuyucular ve meslektaşlar, kendiniz için düşünün, çünkü herhangi bir yetkilinin sitesi Ukrayna "Bilgi ve danışmanlık şirketi" a priori, Rusya'nın başarılarına tarafsız (veya olumlu şekilde yatkın) olamaz ??! Evet
    Ve Defence Express web sitesi bu aksiyomun geçerliliğini basılı olarak defalarca kanıtladı, değil mi? kırptı

    Kara ağızlı "natsvidomyh" Russophobes-Maydaun'ları ve Dışişleri Bakanlığı kurabiyelerini beslemeyin, ama onları bir kez daha çürütücü bir şekilde "obgavkat" Rusya ve Ruslar ... Ragul'un banderlo'su, böyle bir mutluluktan, bütün pantolonu yapacak ve Nuland'a gitme! Wassat
  5. Winnie çevrimdışı Winnie
    Winnie (Vinnie) Haziran 7 2020 15: 22
    +1
    Beyler muhabirler, yayınlarınıza bakarak tahta divanoidlerin neye inanması gerektiğine karar verirdiniz!
    Bu makalede, Ukraynalı bir hain, Moskova'nın ve özellikle Rostec devlet şirketi denetim kurulu başkanı olan Rusya Sanayi ve Ticaret Bakanlığı'nın başkanı Denis Manturov'un, Armata'nın Suriye'deki testi hakkında sahte bilgiler yaydığını iddia ediyor. Aslında yayına göre türleri değildi.
    30 Nisan 2020 tarihli "Suriye'de bir T-14 Armata tankının kaybı ilan edildi" başlıklı diğer makalenizde https://topcor.ru/14417-zajavleno-o-potere-odnogo-tanka-t-14- armata-v-sirii.html Yeminli dostlarımız Armata'nın testlerinin hepsinin aynı olduğunu ve "TOW-14B tanksavar sistemlerinden üç T-2 vurulduğunu ve bir Armata'nın tamamen yok edildiğini" iddia ediyor.
    Peki hangi makalenize inanmalısınız? Yoksa umursuyor musun? Sadece bir şey yayınlayacaksa.
  6. Syoma_67 çevrimdışı Syoma_67
    Syoma_67 (Semyon) Haziran 7 2020 18: 17
    -2
    Suriye'de "Armata" testi - bir yalan

    - ne, şüpheler mi vardı?